Thursday, October 25, 2007

Maddes födelsedag...

Småkul igår, gjorde tårta med Nisse åt Madde och sen var det förfest där. Pratade med folk och hade trevligt. drack tre öl som inte tog(tyckte jag) så drack jag två till... Bad indeed.

Men jag var glad och kände att jag hade en kul kväll så det blev Rindi med. Spelade biljard och pratade med trevligt folk (tyckte jag).

Sen skulle vi hem och det sprack på Nisses svartsjuka. Jag blev gnistrande arg på en halv sekund och gick så fort uppför Hästbacken att idag har jag träningsvärk i knäna. Men vi förlät varann imorse. Mådde bra imorse men det var nog för att jag var lite full fortfarande för när vi hade varit och handlat med Sirie och kom hem så blev jag tvärdålig. Fick så ont i huvudet att jag trodde skallen skulle spricka i nacken och ögonen rinna ut genom ögonhålorna. Jag hade så ont att jag trodde jag skulle kräkas till slut. Men panodil och lite sömn tog hand om det.

Älsklingen Nisse har drabbats av valpfebern, måste vara jag som smittat honom eftersom jag lidit av den själv i större delen av mitt liv. Men det är trevligt, han sitter och tittar på valpbilder hela tiden och jag får titta med. Tror att Ladys ankomst efter jul kan ha nåt med saken att göra...

Eldfågeln säger Grattis Madde!

No comments: