Tuesday, October 23, 2007

Eldfågeln har landat!

Efter långt om länge så har jag äntligen sällat mig till den ständigt växande skaran som bloggar. Jag är tjejen som är runt tjugo och något, halkade in på arkeologi-programmet på Gotlands högskola på ett bananskal och försöker trivas så gott jag kan. Det är för det mesta väldigt lätt.

Jag identifierar mig med fenixar eftersom de alltid kommer tillbaka, därför Eldfågel.

Just nu så:
Syr jag min första medeltidsklänning. Ett måste om man bor på Gotland och tänker gå på medeltidsveckan.

Lyssnar jag på ljudet från tv´n.

Tycker jag lite synd om mig själv eftersom jag har symptom på urinvägsinfektion och har tid hos farbror doktorn imorrn.


Eldfågeln säger över och ut.


1 comment:

Annie said...

Välkommen då till blogg-drog-världen. Har ju själv en mini-paus (som nog kommer att bli kortare än planerat), så det är kul att se så många vänner blogga. Keep on writing!