Wednesday, November 21, 2007

Yaaaaawn!!!

Mm, här har inte mycket hänt på ett tag. Tycker egentligen inte att det händer mycket över huvud taget nu för tiden men det blir väl så på hösten kanske. Är ganska nöjd över det faktiskt.

Klev upp ruskigt tidigt imorse, för att gå ner på skolan och prata med diverse lärare om diverse saker. Fann mig ha en halvtimme för mig själv innan jag skulle gå så jag såg till att utnyttja den väl. Det vill säga jag dansade framför spegeln, fjollade på där och var lycklig för mig själv när Annie kom in genom dörren. Damn these headphones... Lite pinsamt sådär, tror hon kan ha sett mina shakira-inspirerade moves. Men man har inte roligare än man gör sig.

Älskar mina nya vinterstövlar, de ger mig längre ben, sexigare steg och par centimeter extra på höjden också... Man kan inte köpa lycka säger de... I say: Pffffft... Såna människor har aldrig köpt ett par nya stövlar.

Kilade ner på skolan i optimistisk anda, nu skulle det ordnas och fixas så jag kunde känna mig duktig ett tag. Men nej, Gustav var inte där så någon hemtenta blev det inte fråga om. Helene och Paul var inte där så jag kunde inte prata med dem heller. Så nu sitter jag här till halv ett utan att ha något att göra. Eller ja, jag kunde ju gå till biblioteket och läsa bronsåldersavsnittet i arkeologi i norden, litteraturstudier är ju alltid bra. *suckar*

Nepp, ska mejla Helene först och sen biblioteka...

Eldfågeln säger: Don´t dance with the door open...

No comments: