Tuesday, November 3, 2009

Shrek...! Fiona!!! DONKEY!!!!

Jag känner mig lite lost för tillfället... Inte så lite heller. Åsnan mellan hötapparna, åsnan would be me. Och vilken åsna sen.

Ska försöka få ihop ett litet inlägg på 20 minuter innan möte med handledare. Har inte skrivit ihop så mycket som jag borde men what else is new? Jag brukar få till det i slutändan ändå. Veckan hemma, tja... underbar och gräslig... Kommer man från Strömsund är det stor risk att man får höra om mina bravader inom de närmsta dagarna. Mår tämligen fruktansvärt vissa stunder nu. Är förvirrad och olycklig och känner inte riktigt igen mig själv. Pendlar mellan att vara lugn och förväntansfull också. Jag är glad på ett konstigt sätt, för förändring var nödvändig...

Är mest förundrad över att jag kunde göra nåt sånt mot någon jag älskar, jag får inte ihop det i mitt huvud. Trodde inte att jag var kapabel och jag är inte säker på att jag kan förlåta mig själv.

Om ödet är en produkt av forna händelser, hur ska den här händelsen påverka mitt öde?

Slutligen skulle jag vilja uppmana alla:

-Look at my horse! My horse is amazing! Give it a lick!
-Mm, it tastes just like raisins...

No comments: